ساخت یک برند با مولفه های مشخص از معرفی آن می تواند ترکیبی از حروف نشانه ها و یا عبارت هایی باشد که مفهوم جدیدی را وارد بازار مصرف نماید. “هانیرا” محصول این دیدگاه است ترکیب قطعاتی از عبارتهای شناخته شده که برای یک سازمان بازرگانی میتواند هم مفاهیمی از کشور مقصد را ارائه نماید هم میتواند آوای آشنا برای مرزوبوم مبدا باشد. این دیدگاه و استفاده از عبارت های بنیادین برای ساخت برندی جدید از الگوهای مطرح می باشد.
هانی را محصوله ترکیب کلمات و عبارت هایی از نوع شرافت صداقت اصالت قرابت و ابتکار است.